Ont.

Det här håller inte längre. Ligger nerbäddad i mammas säng i Väsby med värsta värken på länge. Det har varit på gång ett tag nu, har haft ont sen jag kom. Känner hur det kryper i kroppen. Känner att kroppen o psyket inte är i balans. Vet att jag mår dåligt men att känna det så här tydligt är extra jobbigt. Frustrationen kryper i mig, jag vet ju inte vad jag ska göra åt det här!!
 
Kanske dags att börja blogga igen. Få skriva av mig och få lite feedback från er som fortfarande läser. Men så vet jag ju att det är vissa som läser här som inte känner mig så bra, som bara är nyfikna. Känns lite olustigt. Men jag tänker inte blogga någon annanstans. Jag behöver kanske skriva av mig här för min egen skull. Visst jag kan skriva vanlig dagbok. Men jag behöver feedback ibland också. Vet att jag har några kloka läsare här ibland <3
 
Hoppas att min kurator är tillbaka nu efter helgerna också. Fick göra lite tester sist jag var där sen blev han sjuk vår sista bokade tid då jag skulle få svar (skriver mer sen när jag vet mer). Så nu har jag varit nyfiken och funderat på detta hela ledigheten. Hoppas jag får en tid snart. Vet att han är fullbokad. Konstigt att det bara finns en kurator på halvtid uppe i Särna/Idre, finns säkert underlag för en heltid. 
 
Skulle verkligen behöva sova en stund nu. Men Linus tänker tydligen inte sova middag idag så det är väl bara att kliva upp. Sömn är ju det enda som hjälper. Önskar så att det skulle finnas någon medicin som hjälper. Men det gör det tyvärr inte. Bara att bita ihop....

Kommentarer
Postat av: maja

Förstår att du vill blogga om det jobbiga. Skönt att skriva av sig ibland. Jag vet ju inte hur mycket hjälp du fått med ditt onda, men det finns ju smärtkliniker. Kan det va något? Kram Maja

Svar: Ja jag har varit på smärtkliniken i Uddevalla 2010. Fick bra hjälp men tyvärr inte tillräckligt. Dessutom blev jag gravid precis när jag slutade där så jag hann inte genomföra allt som vi planerade där. Har däremot fått bra hjälp på vårdcentralen här, mycket bättre än där vi bodde förut, så det känns bra.
Hubbis

2015-01-04 @ 08:27:22
Postat av: Linda Griffin

Usch vad jobbigt!! Kan inte föreställa mig att leva med den smärtan du lever med. Tycker så synd om dig! Du kanske kan konvertera över till wordpress och blogga där? Där kan man ställa in så man måste logga in för att läsa alla eller vissa inlägg.

Jag har också saknat att blogga, så jag skall försöka väcka liv i min egen privata blogg.

Stor kram till dig! <3

Svar: Jag har funderat på att flytta bloggen till WP men det känns som ett så stort projekt så det har inte blivit av. Nu har jag absolut inte tid så det får vänta. Tänker att jag skriver det som känns ok att alla läser. Så får jag kanske börja skriva gammal hederlig dagbok bara för att skriva av mig. Kul att du börjat blogga igen!
Kram <3
Hubbis

2015-01-04 @ 22:30:23
URL: http://www.lindagriffin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0