Tack <3

Calle har alltid jobbat mycket. Inte bara sen vi flyttade hit (även om det här året varit extremt) utan även när han jobbade på Källaren. Alltid sex dagar i veckan på sommaren, det hände till och med att han jobbade sju dagar. Dom dagarna han jobbade och jag var ledig så var jag oftast hemma själv. Orkade kanske inget annat pga nacken. Men hade inte så många att umgås med heller. 

Idag har Calle jobbat. Vi började dagen med att få besök av farfar. Sen åkte vi till Storsätern på marknad med faster, Sandra och Cindy. Ikväll har vi haft besök av pappa, Marita och Bozz. 

Ni ser skillnaden va? Nu hoppas jag alla förstår varför jag ville flytta. 

Jag mår fortfarande ungefär lika i min värk. Jag orkar fortfarande inte umgås med folk hur som helst, orkar helt enkelt inte ta tag i det här med att skaffa vänner. Då är det otroligt skönt att ha sin familj o släkt så nära. Dom orkar jag alltid umgås med. 

Tack för att ni finns och står ut med mig o min värk <3




Kommentarer
Postat av: Linda Griffin

Så underbart skönt att du fått komma hem! Förstår verkligen det värdefulla i att ha familjen nära ♥

2014-08-19 @ 22:38:51
URL: http://www.mrsli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0