Vi är hemma nu <3

Jag hinner inte med bloggen alls just nu som ni kanske märker. Det är idag fyra veckor sedan stora flyttlasset gick upp till Idre och två veckor sedan jag & Linus flyttade in i huset. Calle har ju inte flyttat upp ännu, han kommer att börja på fjället 14 nov om inget ändras (tex att det blir massa snö så de kan öppna tidigare). Men i helgen är han här i alla fall :-)

Det går riktigt bra på nya jobbet. Skönt att äntligen få jobba igen, även om det är lite ovant efter två år. Har varit väldigt trött i skallen på kvällarna. 

Linus trivs väldigt bra på nya förskolan. Har fungerat bra från första dagen. Känslan så här långt är att det är en mycket bättre förskola än i tanum. Så himla skönt såklart. 

Att vara själv med Linus går bättre än jag trodde det skulle göra. Men det är lite tufft när vi varit så himla trötta. Tur att jag har min fina familj här uppe som hjälper till. 

Idag är det visst min födelsedag. Calle är dunderförkyld och min nacke krånglar såklart nu när jag kan slappna av lite. Men solen skiner och ikväll kommer familjen på fika. Sotaren är här just nu så förhoppningsvis så kan vi tända en första brasa ikväll. 

Ska försöka uppdatera lite oftare framöver. 

Här är några bilder jag fotat runt huset. Kan absolut inte klaga på utsikten :-)




Kommentarer
Postat av: lotta

Vad kul att allt har gått bra med flytten och dagis och allting. Måste vara ljuvligt att vara nära familjen igen, och kul med jobb!

Svar: Ja det är skönt att det mesta flutit på utan problem. Såg att det varit flytt för er också. Hoppas ni också får det bra på ert nya ställe :-)
Hubbis

2013-10-18 @ 14:32:03
Postat av: Maggan

Härligt att allt börjar ordna till sig. Ang nacken så för min del så om jag spänner mig så får jag ont, även om jag går i fel skor....

Ha det bra och GRATTIS hoppas du hade en bra födelsedag :)

2013-10-21 @ 07:53:17
URL: http://www.karinmargareta.blogg.se
Postat av: Maja

Äntligen lite bilder! Det har jag väntat på. Låter som ni har det riktigt bra!

Mer bilder tack!
Kram! Och lycka till i nya boendet!!

2013-10-23 @ 14:23:03
URL: http://majasandrum.blogg.se
Postat av: Monica

Skönt att flytten gick bra och att ni trivs med arbete och dagis! Jag måste även kommentera utsikten; Så vackert ni bor!! Vilken fantastiskt vacker utsikt!

2013-10-26 @ 08:48:01
Postat av: Camilla

Grattis i efterskott och jättefina bilder :) Har en grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

2013-10-27 @ 07:11:04
URL: http://coquina.blogg.se
Postat av: Linda Griffin

Vilken fantastisk natur!! Förstår att ni känner er hemma här och in närheten av familjen ♥

2013-10-30 @ 12:06:54
URL: http://www.mrsli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0