Ganska bra dag

Det blev en helt ok dag trots sjukdom och nackkrångel. Jag har VABat för första gången, får hoppas det fungerar utan problem. Blir ett besök på arbetsförmedlingen nästa vecka istället. Lika bra, har ändå inget nytt att komma med.

Linus har knappt ätit något, misstänker att han har ont i halsen. Testade att göra egen smoothie och det blev succé, även om han var lite tveksam i början. Han ratade både pannkaka och korv så pigg är han inte. Hoppas det går över snabbt!

Han har sovit i två omgångar, varav en tillsammans med mig i soffan. Så jag har faktiskt hunnit med lite egentid. Passade på att titta på en av Emelie Ohlssons fotokurser. Så nu är jag ännu mer taggad för mina fotoplaner, men mer om det senare.

Nu ska jag försöka sova, hoppas på en lugn natt så vi är piggare imorgon.

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Linda Griffin

Åh lilla gubben, hoppas han snart mår bättre!

Jag har vabbat i en omgång, när Sebastian var sjuk och det var faktiskt rätt smidigt. Jag anmälde vabben på telefonen och gick sedan in på nätet och ansökte. Sedan kom pengarna är allt var beslutat.

Spännande med fotoplaner, du får berätta mer sen. Jag har också stora planer för detta året. Ny design på hemsidan, facebook och börja ta uppdrag! Spännande och lite läskigt hehe :)

2013-05-15 @ 11:14:08
URL: http://www.mrsli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0