Härliga påsken

Vi hade verkligen tur med vädret i påsk. Tror vi hade sol nästan varje dag hela veckan. Lite kyligt på morgnarna och när solen gick i moln men annars helt perfekt. Vi var hos farfar på Idre nästan hela tiden, avslutade med två nätter i Särna. Tyvärr så blev jag riktigt dålig i nacken då så hälften av tiden låg jag nerbäddad. Lite surt såklart för jag hade ju velat träffa alla där också. Men överlag så är jag nöjd med årets påsksemester. Vi har fått åka skoter, fiska och grilla korv, vi var ute nästan varje dag vilket är rätt ovanligt för att vara oss. Hela familjen har fått lite välbehövlig färg på kinderna och andats fjälluft :-)

Hoppas vi snart kan åka upp igen, saknar alla <3


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja visst va det härligt? Har ett svagt minne av att jag träffade dig på dansen i Drevis....

Svar: Haha, ja då minns du rätt ;-)
Hubbis

2013-04-10 @ 11:04:37
URL: http://www.karinmargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0