Önskelista

Med en månad kvar till födelsedagen tänkte jag att det vore på plats med en liten önskelista, vet att vissa frågat efter det ;-)
 
1. Hängande ljuslykta till hörnet i badrummet uppe
2. Något kul objektiv till min kamera (Canon EOS 1000D)
3. Reflexskärm att använda vid fotografering
4. Blixt eller andra roliga tillbehör till min kamera
5. Programmet "Photoshop Elements 10"
6. Mysiga tofflor
7. Mormorsring
8. Texmex från grunden - Jonas Cramby
9. En man som heter Ove - Fredrik Backman
10. Saker min son behöver veta om världen - Fredrik Backman
 
En fotokurs vore kul att gå. Antingen någon på nätet (tex Emelie Ohlsons kurser) eller "på riktigt" med en riktig fotograf (här i närheten är det väl Ottosson Photo som jag vet).
 
 
Sådär då har ni fått några idéer i alla fall :-)
Vissa saker dyrare än andra så jag blir såklart glad för presentkort osv.
Gissar att inte alla pratar med varandra men ni kan ju prata med Calle ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0