Nya tider

Nu har vi inte ammat på en vecka så nu får man väl säga att det är slut på amningen.

Vi kör fortfarande på samma taktik, att han får se på film på iPhonen tills han somnar så lyfter jag över honom i sin säng sedan. Inte en jättebra lösning det inser vi men det är vad som fungerar just nu. Har försökt läsa saga men han ligger inte still, har försökt lägga honom i sin säng och spela vaggvisor för honom men han studsar bara upp hela tiden, även om jag går ut ur rummet. Någon som har tips på vad vi kan göra istället så blir jag glad :-)

Nätterna är väldigt olika. Ibland sover han hela natten (23-09 oftast) och ibland är han vaken flera timmar. Hoppas det blir fler och fler hela nätter, behöver sova!! De nätter han sover hela natten så brukar jag behöva ge honom nappen några gånger plus att vi lyfter över honom till oss om han verkar orolig, bättre att han sover lugnt hos oss tycker jag. Annars är jag bara vaken ändå. Vi ska flytta in honom på sitt rum så fort bäddsoffan hämtas. Tror det blir bättre så både för honom och mig, även om jag kommer sakna honom.

Känns lite sorgligt att den här perioden är över. Min bebis blir stor så fort ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0