Min Frukt från Nestlé

Nu "buzzar" vi Min Frukt från Nestlé. Mycket populärt såklart. Vi brukar köpa liknande produkter så jag misstänkte att detta skulle bli en succé och det blev det, han tycker att de är väldigt goda. När vi är hemma så brukar jag ge Linus färsk frukt. Men dessa är perfekta att ha med sig i skötväskan, ett mellanmål som han enkelt kan äta utan kladd.
 
 
I vanliga fall så brukar man få kort med koder att dela ut tillsammans med några prover till vänner. Men denna gången så tipsar jag istället om att du också kan bli en Buzzador. Man får möjlighet att prova olika produkter gratis mot att man rapporterar vad man tycker. (Det kommer tex en ny kampanj för Min Frukt om några månader). Man behöver inte ha en blogg för att bli en "Buzzador", inte heller barn då produkterna man får prova anpassas efter just din situation. Har du tex katt så kanske du får prova kattmat :-)
Vill du också bli en "Buzzador", skriv en kommentar och lämna din mail (syns bara för mig) så skickar jag ett mail med mer info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0