Tomt

Nu har mamma/mormor åkt hem så nu är det tomt här hemma. Vi har haft några härliga dagar, sol och varmt så vi har kunnat vara ute - härligt! Frysen är full med bullar och våra fönster är rena & fina - tack för det!!

Igår var vi ner till Grebbestad en sväng. Först på loppis en sväng, fyndade lite (allt ni ser på bilden för 25 kr!!) sen blev det mjukglass-premiär och fika hemma hos Linus farmor. När vi skulle åka hem så fick vi inte upp bakluckan på bilen. Så vi fick lämna vagnen hos farmor så fick Calle hämta den när han kom hem, för han fick ju så klart upp bakluckan direkt, skitbil... Kvällen avslutades med varsitt glas vin framför Let's Dance. Mitt första sedan dec -10, oj så gott det var!

Men nu är det som sagt väldigt tomt här hemma. Hatar verkligen det här med avstånd, är ju så långt till alla. Spelar ju ingen roll vart vi flyttar heller, blir ju lika långt till alla andra ändå (Tanum/Grebbestad - Väsby - Idre/Särna, ca 50 mil åt alla håll). Är så less på detta just nu, hatar det helt enkelt. Vill kunna umgås när jag vill med min familj. Inte som nu att det blir några intensiva dagar några gånger om året. Det blir sådan stress de dagarna att det ska hända saker, blir oftast pannkaka av det mesta pga min värk. Tänk att kunna ta en fika, en middag eller en liten utflykt när man känner för det istället för som idag att det ska planeras långt i förväg. Den stressen fungerar dåligt ihop med min värk så är det bara. Men så ser det ut (så har ju mitt liv nästan alltid sett ut) och det är bara att gilla läget.

Fredag idag i alla fall så snart har vi pappa C hemma i två dagar. Synd att värmen försvann men vi ser ut att slippa regnet i alla fall. Trevlig helg på er allihopa!!!

Några bilder från igår...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänker på dig! <3

2012-05-04 @ 15:25:55
URL: http://justanothermee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0