Inte idag heller

Jag hade tänkt att vi skulle gå bort till öppna förskolan idag, det är babycafé där varje torsdag. Men deras öppettider, 10 - 13, verkar inte passa lilleman här så bra. Vi gick upp 9.30, åt frukost, bytte lite blöja och nu sover han igen. Gissar att han sover till ungefär 13. Så det blir inget babycafé denna veckan heller. Tur att vi ska iväg på lite semester så han får komma ut och se lite folk. Fast jag tror han har det rätt bra här hemma med :-)

Nu ska jag passa på att fixa lite fler bilder medans lilleman sover. Och lägga ut lite annonser, dags att sälja av lite grejer här hemma. Bl.a. min bil ska säljas. Väldigt tråkigt för jag gillar den. Men vi behöver ju bara en bil nu när Calle har så nära till jobbet. Och jag vet ju inte vart jag kommer jobba i höst så nu får det bli försäljning av pärlan. Tråkigt men nödvändigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0