En sådan där Bra dag!

Tänk vilken skillnad det är på dagarna med och utan värk. Igår mådde jag verkligen pyton. Naturligtvis fick jag ingenting gjort då utom det absolut nödvändigaste. Bara väntade på att Calle skulle komma hem så jag fick avlastning. Sov två timmar med Linus på eftermiddagen.

Idag har jag:
# Bytt sängkläder
# Tvättat snart sex maskiner tvätt (ni ser ju vilken glad hjälpreda jag har på bilden. Blev jättebra att sätta honom i barnvagnsinsatsen med några leksaker medans jag hängde tvätt)
# Plockat ur allt skräp ur bilen och tagit bort babyskyddet så Calle kan montera dit den nya bilstolen ikväll
# Bakat muffins för att det fanns både ägg och mjölk som vi inte hinner äta upp innan vi åker. Blir bra att ta med upp som påsk-fika. Brukar göra påsk-godis annars men det hinner jag inte i år.

Linus fick paket från sin mormor idag; min gamla mössa - blir perfekt i påsk!!


Kommentarer
Postat av: Sandra & Lars

Herregud, vad go han är!! Man blir så glad av att kolla på alla bilder. Vi ser fram emot att träffa er! Kram <3

2012-03-30 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0