Det kom ett "litet" paket

Idag kom det ett "litet" paket till Linus med bl.a. ny bilstol. Det blev en Britax Max-Way, deras nyaste modell. Passade på då de hade kampanjpris på Jollyroom.se + att man fick köpa tillbehörspaket billigare (solskydd och sparkskydd). Blev lite osäker nu då vår bil inte står med i listan i instruktionsboken. Modellen finns med men bara nyare årsmodeller än våran. Håll tummarna att det fungerar ändå :-)

Köpte även pulka till kampanjpris, han kan ju ha den nästa vinter. Den här vintern hoppas jag är slut nu... 

De små blå hinkarna (det är två stycken) tänkte jag ha som blomkrukor på hans rum, passar bra eftersom det är stjärnor både på dem och på hans tapeter.

Bollen med alla flärpar tror jag han kommer gilla. Vilken leksak han än har så är tvättrådslappen roligast. Men jag tror jag sparar den så han får den nästa helg. Då ska vi åka upp till pappa och det är nog bra med något som distraherar under den långa resan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0