Tillfälligt avbrott

Tydligen så håller blogg.se på att göra stora uppdateringar av systemet. Det innebär att appen inte fungerar, det går inte att MMS-blogga och när jag nu loggade in på datorn så ser det helt annorlunda ut. Hos mig ser även bloggen annorlunda ut, all text är understruken, det hoppas jag bara är tillfälligt.

Det ser ut att bli kul förändringar, t ex ska man kunna ladda upp flera bilder samtidigt (vilket kommer underlätta mycket). Så nu vet ni varför det är lite tunt med uppdateringar här. Kommer mera när jag kommit hem igen, åker hem på måndag, bla lite bilder från kryssningen. 

Vi har det bra på semestern i alla fall. Kul att träffa kompisar man inte träffat på länge och umgås med familjen (även om alla jobbar massor just denna veckan så klart). Lilleman sköter sig och sover som han ska, till och med mer vissa dagar. Det är nog mycket intryck att smälta för honom :-) 

Får se när jag uppdaterar igen, ha det bra så länge och saknar ni mig riktigt mycket så kan ni ju skriva ett hej i kommentarerna - hehe ;-)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej
Jo jag har samma problem och det är väldigt frustrerande! Hoppas att de fixar detta snarast.

Är det sommar hos er? Här är det iaf liiite varmare idag och solen skiner...de e ju måndag å man är blekare än nånsin trots sommar...

Maggs :)

2012-06-18 @ 08:33:58
URL: http://karinmargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0