Kul....

Jaha då var det vardag igen. Calle har börjat jobba efter två veckors semester och det är slut på besöken. Vi har haft sällskap så gott som varje dag i en månad nu jag och Linus, så det har känts lite ovant att vara själva idag.

Funderar på att åka upp till Särna ett tag. Men jag kan ju inte köra så långt med Linus själv så antingen ska Calle köra upp mig eller så kommer pappa och möter efter halva vägen.

Tyvärr så har vi upptäckt en vattenläcka här hemma. Hade en fukt-kille här i fredags som kollade och antagligen så kommer det från badrummet uppe. Väntar på besked från försäkringsbolaget nu om dom tar det eller inte. Jag åker helst bort medans den renoveringen görs. Orkar inte vara hemma hela dagarna med Linus bland hantverkare och avstängt vatten. Får hoppas att de kan dra igång snart och att jag kan åka bort samtidigt.

Vädret ser ju sådär kul ut så det är ju ingen anledning att stanna här direkt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0