Gårdagen i bilder

Igår var det Östomsjöns dag. Vi var dit en sväng, men det regnade lite hela tiden så lilleman fick sitta instängd i vagnen. Inte så populärt så han tröttnade snart. Kul att träffa lite folk. Träffade bl.a. en gammal kompis till mamma som inte jag träffat sedan jag var liten. Hon kom fram och frågade om jag var Lenas dotter, hon tyckte jag var så lik mamma. Annars får jag jämt höra här uppe hur lik jag är pappa. Lite konstigt det där att folk tycker jag är så väldigt lik båda två. Sen på kvällen blev det bus med morfar, träna krypning i soffan, bowla med Marita på plattan och så ett race i gåstolen. På bilden diggar lilleman till Ole Ivars, mammas pojk det där ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0