Sjukstuga

Japp det är det här. Började med att Calle blev förkyld i helgen och var hemma mån o tis. Jag var kass i nacken tisdag o onsdag, när det började släppa så blev jag förkyld istället. Idag mår jag pyton men Calle ska iväg till Mariestad på begravning så jag får bita ihop och hoppas att Linus inte är allt för knölig. Han har klarat sig rätt bra från förkylningen än så länge, bara lite täppt och hostig. Täppt har han ju varit mer eller mindre hela vintern så det är ju inget nytt. Däremot så krånglar hans mage. Jag har äntligen fått i honom gröt igen på kvällarna men tydligen så blir han orolig i magen av det. Får hoppa över det några dagar och sen prova en annan sort. Hoppas det fungerar för han behöver mer mat inför natten om han inte ska vakna varje timme...

Nej nu ska jag försöka sova någon timme till medan Linus sover, man får ju passa på ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!



Ush, jag vet hur det är. Vi har varit sjuka nån av oss i nästan tre veckor nu, det är verkligen högst värdelöst. Extra jobbigt när minisarna blir sjuka också, hoppas ni mår bättre snart! Appropå gröten, har ni provat att ge ersättning istället? Flickorna fick en flaska ersättning innan nattning från typ 4 månader för att stå sig lite mer, gröt och dylikt började de inte med förrän vid 6-7 månader. Kan kanske hjälpa.

//Lotta

2012-02-24 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0