Framsteg

Idag har jag & Linus varit och hälsat på våra förra grannar i Grebbestad. Faktiskt första gången jag åker iväg själv med Linus i bilen. Om man inte räknar en gång när jag tog bilen till BVC för att det spöregnade, men det räknas inte för de är ju typ 500 meter dit. Så det tog alltså "bara" 7,5 mån innan jag vågade mig iväg själv. Gick riktigt bra. Nu sover lilleman och jag ligger bredvid och vilar. Armarna är skakiga, är inte van att bära honom så mycket som det blev nu. Jätteskönt att komma iväg en sväng. Bara värken håller sig borta så blir det fler turer.

Några sovbilder från veckan som gått...

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

men lilla söta! och bra gjort med bilturen, klart det är skönt att komma iväg lite och man mår ju alltid bra att ta sig över sådana mentala hinder, det blir bara bättre efter första steget!

2012-04-20 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0