Nu har jag varit på återbesök på amningsmo...

Nu har jag varit på återbesök på amningsmottagningen.... Gick väl inte så bra kan man säga. Såret på bröstet ser bra ut så det är bara att fortsätta tvätta och lägga om det så ska det läka fint. Men nu hittade dom en böld i det andra bröstet också så nu har jag dränage igen. Förhoppningsvis så kan dom ta bort det på fredag. Men tills dess blir det tufft, speciellt när jag ska amma. Är så himla less på detta nu, hoppas verkligen att det är slut på elände sen.....


Kommentarer
Postat av: Jane

Men usch va jobbigt, lider verkligen med dig.... :-(

Första tiden som man bara vill vara hemma å njuta av bebis och liksom ställa om sig och så kommer det en massa annat också... :-/

Men förhoppningsvis är det över snart så det är bara att hålla ut. Tänker på dig iaf.

KRAMAR

2011-09-27 @ 18:55:52
Postat av: Dagarna

Stackare. Hoppas att du slipper fler problem nu.

2011-09-27 @ 19:32:35
URL: http://dagarna.nu
Postat av: Millan

stor kram

2011-09-27 @ 19:41:04
URL: http://www.millan.dk
Postat av: Elisabeth

Usch

Låter verkligen inte kul det där. Önskar dig verkligen bättring å det snarast.

Själv kunde jag aldrig amma. Trist men när vårtorna går inåt och störtblöder när man försöker är det inte mycket man kan göra. Och flaska är bra !!!!! Fungerade underbart och Fredrik kunde vara med mera. Inte förakta ersättningen säger jag bara. Det ska ju gen något att amma. Inte smärta, obehag och olust.

Kram på er alla ♥

2011-09-27 @ 20:01:14
Postat av: Sara

Stackare. Tycker supermycket synd om dig! Kramar

2011-09-27 @ 20:07:29
Postat av: Elin

Oj, ni kämpar verkligen på!! Stykekramar!!!

2011-09-28 @ 10:39:52
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Ann

Men NU har ja hitta igen din blogg igen, gamla datorn gav ju upp...

Men fyyyy vilken jobbig start ni haft, hoppas verkligen att d bara blir bättre nu!

Stor kram

2011-09-28 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0