Dagens aktivitet...

Vi har nyss kommit in från en promenad. Solen skiner så vi passade på att gå en sväng. Händer inte så ofta men jag ska försöka skärpa mig. Måste ju röra lite på mig, nu blir jag trött och anfådd efter några hundra meter och det är ju inte så bra.

Igår var vi hos Calles mamma på middag. Kändes lite konstigt att hon och hennes saker är tillbaka i huset. Känns nästan som vi aldrig bott där. Vi har visserligen lite saker kvar där ännu, måste hämta dom snart men det är svårt med tiden. Calle har så mycket att fixa här hemma men det vore skönt att få hit alla saker så jag vet vad vi har och behöver göra plats till. Får väl se om det blir gjort under veckan kanske.

Önskar er en trevlig vecka :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag tog Minirenen med mig på öppna förskolan när han var två månader, men har har en kompis som har en tjej som är 4 månader äldre så jag följde med dom bara. Ibland sover han hela tiden, ibland skriker han men alla är i samma sits så det är lugnt. Man är liksom aldrig till besvär. Gå dit, kom ut, träffa folk och ha kul. :)

2011-11-15 @ 14:48:51
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0