Kort beskrivning av Elenore 18 år :-)

Håller på att rensa för fullt här hemma. Har hittat massa gamla disketter med mest bilder och en del annat. Bla så hittade jag denna presentationen av mig själv, gissar att det var till Lunarstorm eller något liknande, hahaha...

Jaha här var de alltså tänkt att jag skulle berätta lite om mig själv…Jag heter Anna Maria Elenore Olsson och är 18 år…Bor just nu i Mora…Men är uppvuxen i Upplands Väsby…En förort till Stockholm…Mitt först levnads år bodde jag i en liten gruvby som heter Garpenberg…Men i och med att mina föräldrar skilde sig så flyttade jag och mamma till Mora innan vi till slut hamnade i Upplands Väsby…Där bodde jag fram till sommaren –99…Då bestämde jag mig för att jag skulle ”flytta hem” som jag säger…har alltid trivts mycket bättre i Dalarna än i Stockholm…I Mora går jag tredje året på handel & administrationsprogrammet på S:T Mikaelsskolan…Bor för det mesta själv i en lägenhet på Tomtebo…Pappa bor i Särna, men jobbar borta under veckorna…Jag tillbringar också mycket tid där (i Särna alltså) eftersom jag trivs väldigt bra där och har mycket kompisar.…På fritiden tycker jag mycket om att läsa och måla…På helgerna är det ofta fest som gäller…Jag tycker även om att hålla på med datorer men eftersom jag inte har någon dator hemma i Mora så blir det inte så mycket av med den saken när jag är hemma…synd nog…Nu vet jag inte om det finns så mycket mer att säga om mig…Om det mot förmodan skulle vara någon som vill veta nått mer om mig så kan ni ju plita ner ett litet mail till mig…Min adress är: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Maja

Kul att ha kvar sånna där ögonblicksbilder : )

2011-05-11 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0