Nu är det nära :-)



På torsdag åker vi till Rom, Yr.no visar sol och 20 grader - låter härligt!! Ska bli så himla kul att komma iväg på en liten weekend med familjen. Någon av er som läser som varit i Rom, några tips kanske?? Det jag vet att jag vill se är Colosseum och Peterskyrkan, och äta glass såklart ;-)

Jag hoppas verkligen att fogarna inte bråkar mer än dom gör nu. Känner av dom mer och mer. T ex i söndags var vi upp till Svinesund & Nordby för att titta på barnvagn och lite annat. Tog det väldigt lugnt med flera pauser men jag fick ont och blev väldigt stel på kvällen. Jaja bara jag klarar denna resan så kan jag vila sen, inga fler äventyr inplanerade innan augusti nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda Griffin

Forum Romanum, Spanska trappan, Villa Borghese (stor vacker park ovanför Spanska trappan), Pantheon



Ha det så jättemysigt!! Hoppas du fått hämtat objektivet, enligt Posten ligger den och väntar på Coop Konsum Grebbestad :)

2011-03-29 @ 20:56:00
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Linda Griffin

Forum Romanum, Spanska trappan, Villa Borghese (stor vacker park ovanför Spanska trappan), Pantheon



Ha det så jättemysigt!! Hoppas du fått hämtat objektivet, enligt Posten ligger den och väntar på Coop Konsum Grebbestad :)

2011-03-29 @ 20:56:50
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Jane

Jo jag solade hela tiden. Solarium alltså, det va ju vinter när jag va gravid ;)

Frågade min barnmorska om det va OK och hon sa att det va absolut ingen fara!

MEN, att man kunde få pigmentfläckar om man solade under graviditeten som INTE går bort sen, så du bör kanske vara extra försiktig...?

KRAM

2011-03-30 @ 13:09:25
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0