Inköpt till bebisen


1. Lakan, filtar, tvättlappar m.m.
2. Begagnade kläder i storlekarna 50 och 56, köpta genom en arbetskamrat för 10:- plagget. Har även en påse med rosa och blått, får se vilka det blir att jag köper av dom ;-)


1. Kläder köpta på loppis (stadsmissionen i Väsby centrum)
2. Enda nya kläderna hittils, köpta på Kappahl.
3. Supersöta pumastrumpor, köpta på Sportshopen här i Grebbestad.



1. Inköp från loppis i Väsby. Termosen är en likadan som jag hade när jag var liten och leksaken till höger hade min lillebror, kunde inte låta bli även om jag vet att det dröjer innan bebisen kan använda dessa saker.
2. Speldosa från Ikea och Brioskallra (faktiskt köpt på ÖoB...)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi har en massa kläder här också, bara kom och kika, hemma är vi. Har ju både pojk och mycket unisex i 50/56 st.

2011-07-08 @ 21:45:40
URL: http://famohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0