Här bor vi nu....

Det är mycket som händer nu. Inte bara husköp och en månad kvar till bebis. Det är även renovering här vi bor nu. Badrummet får sig en rejäl uppfräschning, kan lova att det är behövligt eftersom det inte är gjort sedan huset byggdes på 50-talet. Detta har varit på gång länge, men av olika orsaker så har det dröjt ända tills nu. Inte världens bästa timing direkt, men inget vi kan göra något åt. Får bara hålla tummarna att dom blir klara snabbt och det hinner städas ordentligt innan bebis kommer.

Som tur är så är en av uthyrningslägenheterna i källaren ledig så här bor vi nu. Har bott här sedan förra helgen. Fungerar väl bra även om det är rätt tråkigt nu när jag går hemma hela dagarna. Hade liksom hoppats få fixa med lite olika projekt de här veckorna. T ex göra iordning bilder för framkallning, har alla bilder på den stationära datorn och den har vi inte orkat plocka ner hit. Tur att nätverket fungerar hit ner så jag kan använda den bärbara datorn i alla fall.

Lite bilder på hur vi bor, och Prickens nya favoritplats :-)





Jag hade/har lite planer på att äntligen göra klart den där kursen jag påbörjade för länge sedan (Visuell Kommunikation). Men datorn bara krånglar så det går inte så bra. Adobe Flash kraschar hela tiden även fast jag uppdaterat till den senaste versionen så sent som igår. Spotify kraschar hela tiden och igår fungerade inte ens de små enkla spelen som följer med datorn t ex Harpan (patiens). Någon som känner igen detta och vet vad det kan bero på????? Jag blir galen på teknik som inte fungerar när jag inte vet hur jag ska fixa det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0