Nästa resa är redan bokad!

Innan vi ens kommit iväg till Sri Lanka (avresa 6 feb) så har vi bokat nästa resa. Mamma & co ska åka till Rom i månadsskiftet mars/april för att fira Janne som fyller 60 år, och vi följer med!! Eftersom jag tänkte överraska Calle med en weekendresa i 30-års present så passade detta väldigt bra. Fick lov att fråga Calle om han ville åka så det blev ingen överraskning, men resa blir det :-D

Har velat åka till Rom länge, ska bli kul att se all historia på plats. Janne har varit i Rom tidigare så han får vara guide :-) Vi blir åtta stycken på resan för morbror Sven och Jannes syster Christina följer också med. Kul att resa med familjen :-)



Foto: AP/Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: muZen

Coolt!!

Härligt att kunna dra sådär.

Jag ka oxå resa detta året, så mycket jag bara kan.

Efter vinter säsongen förstås, måste lägga upp en budget för min frånvaro..

2011-01-24 @ 20:50:55
Postat av: Ann

Ååå gud va kul!!

2011-01-29 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0