Plötsligt händer det!

Linus har ammat med amningsnapp från första början. Han fick inte tag om bröstet så andra kvällen på BB fick jag prova med amningsnapp och då fungerade det direkt. Bra att det finns men lite knöligt är det. Jag tror det tar längre tid för honom att äta med den, den måste göras ren hela tiden annars blir det bakterier (kan ha bidragit till mjölkstockningen kanske!?), totalt kaos om jag skulle glömma den när vi åker bort. Jag har försökt få honom att äta utan den med jämna mellanrum men inte lyckats mer än korta stunder. Men så testade jag i morse och helt plötsligt så fungerade det. Nu har han ätit utan nästan hela dagen, helt otroligt!! Håller tummarna att det fungerar i fortsättningen också :-)


Kommentarer
Postat av: maria johansson

Då fortsätter det säkert att gå bra! Jag använde amningsnapp första två månaderna, mycket pyssel o kladd:-o. Underbart när det gick utan!

2011-12-27 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0