Hemma idag....



Vaknade med värsta värken i morse, trodde huvudet skulle explodera. Så det var bara att sjukanmäla sig och somna om. Tyvärr så fick jag även avboka ett besök i Uddevalla, hoppas jag får en ny tid snart. Känner mig lite piggare nu när jag har sovit men vågar inte köra så långt själv.

Letar hotell i Göteborg helgen 10 - 12 dec. Vi ska ner dit och möta upp Mamma, Janne & Andreas. Gå på julmarknad på Liseberg och kanske julmarknaden i Haga, hörde att det ska vara riktigt mysigt. Hoppas på bra väder, gärna snö. Jag har varit på Jul på Liseberg en gång förut, då regnade det, lite svårt att komma i julstämning då...

Nej nu ska jag nog leta fram en film att kika på. Vi har massa kanaler men det finns verkligen ingenting att titta på - tråkigt :-(

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch stackare :( Hoppas du snart mår bättre!



Vi har velat gå på Jul på Liseberg i flera år nu, men det har alltid kommit något emellan. Förra året så var vi "jagade" av en snöstorm, så vi vågade inte stanna till i Gbg, utan körde vidare direkt till Strömstad.

2010-10-28 @ 12:40:49
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Johanna

Jag lider med dig.. Har en whiplashskada efter en bilolycka som gör sig konstant påmind. Har haft min vetenalle nu i flera nätter men det är inte kul alls!

2010-10-28 @ 13:08:01
URL: http://johannamansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0