En dag i stugan

Klicka på de små bilderna för att se dom i större storlek


Tisdag förra veckan så var det meningen att vi skulle sova i Stugan med farfar och fiska. Men Calle blev sjuk så det blev att jag och farfar åkte upp över dagen istället. Faster, Tobbe & Elin hade varit där en natt redan så vi fikade med dom när vi kom dit. Sen gick jag och farfar upp till tjärn och fiskade lite. Jag fick bara några aborrar men farfar fick några fina öringar, dom ligger nu i vår frys :-)





Fina blommor bredvid elden



Tobbe och Elin fiskar lite utanför Stugan, men inga napp den här gången



En liten ödla som kikade fram när det blev för varmt av elden :-)



En jättefin lilja som farmor hade planterat i sin rabatt



Jag fick fiska med farmors grejer, kändes lite skumt - men ok ändå :-)



Farfar uppe vid tjärn, skulle tro att han sätter på ny mask efter att ha fått ännu en fisk :-)



1. Tjärn
2. Nipfjället i bakgrunden
3. Näckrosor och annat gräs som jag fastnade i hela tiden :-)



Farfar på väg ner från tjärn, stigen är nästan borta nu.
Vi får åka dit och gå mer så den inte försvinner...





Kul att komma till Stugan igen, många år sedan jag var där sist. Nu hoppas jag inte det dröjer lika många år igen till nästa gång :-)


Kommentarer
Postat av: Maggs

Å va fina bilder, vad har du för kamera?



Ha en bra dag :-)

2010-12-08 @ 08:10:07
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0