Dagens Foto 100614 - 100620


100620
Fotar alla fina lupiner innan vi åker hem från torpet.



100619
Vi är på torpet för Calle behöver klippa gräset. Jag har tagit med mig det mobila bredbandet
men det fungerar inte, och vi har ingen TV där så jag & Barbro får lyssna på bröllopet
på radio - inte riktigt samma sak som TV, men jag lär ju aldrig glömma vart jag var
när Victoria & Daniel gifte sig i alla fall...  ;-)



100618
Var till sjukgymnasten i Uddevalla, svängde in på Torp för att köpa ett spel till Calle
och så var det visst rea på H&M så det blev lite handlat till mig också :-)



100616
Köper den här boken för 25,- med Expressen,
väldigt lätläst men helt ok även om jag inte tror att allt stämmer...
fotat med mobilen



100615
Kvällspromenad Grebbestad - Sövall - Krossekärr - Grebbestad
fotat med mobilen



100614
Pricken ligger och myser i kvällssolen

Kommentarer
Postat av: Helena

Min personliga åsikt är att det blivit bättre priser sen sonen tog över. De har fixat iordning det bättre nu också så ge det en chans till. Men jag erkänner att jag också varit smått anti, det har känts smutsigt och det har varit himla dyrt men det finns godbitar!

2010-07-04 @ 11:43:27
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0