Mer tråkigheter...

Vill börja med att tacka för alla gulliga kommentarer i förra inlägget.
Det värmer i hjärtat ska ni veta ♥♥♥
Mycket att fundera på men nu får jag lägga mina problem åt sidan för det händer andra saker...

Calles mormor har varit dålig en längre tid. Det vet ju ni i familjen (det var därför jag åkte själv upp till släktträffen). I måndags fick vi reda på att dom inte kan ge henne mer cellgifter för hon blir för dålig av dom, det blev sagt att hon ska få komma hem sista tiden istället för att ligga på sjukhus. Men ikväll så ringde dom från sjukhuset, hon är väldigt dålig nu. Så Calle och resten av familjen har åkt in dit nu. Jag stannar hemma för att vara hundvakt till Max.

Det är väl så att allt ska komma på en gång....

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad hemskt tråkigt :( Kram!!

2010-08-18 @ 22:28:34
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Inga Lill

Men va tråkigt då,hälsa Calle och ta hand om dej nu, kram

2010-08-18 @ 22:39:38
Postat av: Linda

Tittar in för att ge en liten kram! :) ♥

2010-08-21 @ 21:17:57
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0