Mys på torpet

0-3ac48f783758861d2d61dc6df64c1e7f.png

Mys på torpet


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Jag har inte gått nån scrapkurs på Broderiet men känner Camilla som är delägare och innan hon köpte in prylarna så rådfrågade hon mig om en del:)

Har däremot en kompis som är nybörjare som går där och tror att hon tycker att det är bra, men du kan ju redan grunderna tycker jag!:) *har kikat in hos dig förut så jag vet på rak arm att du inte är nån nybörjare;)* Däremot pysslar jag en gång i veckan sen närmare 2 år tillbaka med några kompisar.



Har du varit i affären och handlat då? De har en himla massa papper! Jag är eg en stämpelmänniska men nu går jag igång på blommor och brads helt plötsligt så det går nog i vågor:)



2009-10-02 @ 23:59:46
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0