Här är det lungt...




Hinner inte riktigt med bloggen nu. Är typ tusen saker att fixa hemma och på jobbet innan semestern. Vilket naturligtvis resulterar i att nacken krånglar mer än vanligt så det har blivit några dagar nerbäddad i soffan. Men nu sitter jag och redigerar massa bilder. Har inte framkallat sen dec förra året så jag tyckte att det var dags nu. Jag brukar framkalla hos ExtraFilm (måste ju stödja lokala företag) men har ett erbjudande nu från FujiFilm som jag tänkte testa. Tänkte att jag framkallar dom jag tänkte jag ta dubbletter på hos FujiFilm och alla andra hos ExtraFilm. Då kan jag ju enkelt jämföra sen vilka jag tycker blev bäst, smart va!? ;-)

Tänkte jag skulle förklara lite om varför vi kikar på hus. Det är ju så att vi hyr bara det huset vi bor i nu, av Calles mamma och hon vill flytta tillbaka någon gång i framtiden. Så vi har varit på banken och pratat lite lån och fått reda på vad vi skulle klara av. Huspriserna häromkring är ju inte roliga alls. Speciellt inte om man jämför med Mora/Idre, men jämför man med Väsby så är det väl ungefär lika. Men vi har i alla fall börjat kika så smått. Vi har ju ingen brådska men det skulle vara himla skönt att få något eget att greja med. En egen trädgård där bara vi bestämmer hur det ska vara. Så nu kollar även Calle på Hemnet nästan varje dag :-)

Nej nu ska jag fortsätta redigera bilder. Kommer kanske några inlägg till innan vi åker, är ju bara en vecka kvar nu!!

Kommentarer
Postat av: Jane

ahaa.. hoppas ni hittar er nåt fint hus =)

Det e sjukt svårt tycker jag... Har kollat lite en del vi också, men det lär ju inte bli aktuellt än på några år säkert =)

Kram på dig

2009-11-18 @ 22:25:20
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0