Trädgården 3 juni

Dags för en liten uppdatering av hur det ser i trädgården just nu (eller i alla fall för en vecka sen) Regnar ju hela tiden så jag har inga nyare bilder än dessa...

Klicka på bilderna för att se dom i större storlek




Nektarinträdet är fullt så här små nektariner, hoppas dom klarar sig!


    
Har vi tur så har vi mogna jordgubbar till midsommar


    
1. Dillen och Oreganon växer för fullt, Timjan och Basilka kommer så småningom
2. Krassen växer också för fullt, blir nog fint sen när det blommar


    
Stockrosorna är fulla iknopp, borde väl blomma snart tror jag


         
1. Bellisarna har fått flytta ner några steg för att göra plats för...
2. ...mina kaktusar som har fått flytta ut, dom ska visst må bra av det säger dom som vet
3. Penséerna blommar för fullt så dom blir inte utbytta än på ett tag


         
1. Här är det också krasse på väg, har dock inte kommit lika långt som den vid magnolian.
2. Här är det små solrosor och örter på väg. Men om det inte kommer igång snart så byter jag nog ut det mot köpte blommor. Tycker det ser så tråkigt ut just nu...
3. Blommorna från amplarna utanför ytterdörren har fått flytta hit. Förhoppningsvis så hittar jag nya blommor dit idag.




Kommentarer
Postat av: Millan

Underbara foton! Jag blir så inspirerad! Speciellt kryddväxterna lockar mig.

2009-06-11 @ 13:00:54
URL: http://www.millan.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0