Det går INTE bra nu...

Mail från min lärare igår kväll...

Tyvärr är du underkänd på tentan. Löpande bokföringen gick bra, men bokslutsdelen gick sämre.

Kul avslut på alla hjärtans dag... Så nu blir det att plugga allt jag orkar för omtentan är om två veckor redan. Tycker att det är lite dåligt att dom har tagit sex (!) veckor på sig att rätta tentorna så får vi bara två veckor på oss. Dessutom har vi ju inte fått tentorna så jag vet inte vad det är jag gjort fel på. Jag kan ringa skolan i morgon och be dom skicka den så det ska jag naturligtvis göra. Men jag vill veta NU så jag kan lägga tid att plugga på rätt saker...

Kommentarer
Postat av: Faster

Är det nåt jag kan hjälpa till med är det bara att slå en signal. Det vet du !

2009-02-15 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0