Äntligen!!

Vi har varit på jakt efter ett matsalsbord ända sen vi flyttade in i huset för snart tre år sedan. Vi var överens om att det skulle vara ett mörkt bord som matchar resten av möblerna i vardagsrummet, och stolarna bestämde vi oss för för länge sedan. Jag ville även att det skulle vara minst en iläggskiva, så himla smidigt när vi är hela familjen här. Nu när årets IKEA katalog kom så fanns äntligen bordet också. Så för en vecka sedan så åkte vi ner och skulle köpa allt. Tyvärr så hann stolarna ta slut innan vi kom fram, men eftersom vi behövde allt den här helgen så köpte vi stolarna med björkben och färg på biltema sen har Calle målat dom två gånger. Får se om vi målar fler gånger för dom är inte riktigt så mörka som jag vill ha dom.

Här är stolarna och bordet....


Kommentarer
Postat av: Ann

Ååå, ja har fan inte fått "bibeln" än... :o( Längtar! ;o)

Riktigt snyggt bord, å stolarna var ruskigt snygga!

2009-09-01 @ 11:10:15
URL: http://ah.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Kanon med ett stort bord till släktmiddagarna:) Jag vill ha ett vitt bord jag. är trött påd et i ek...hmmm...

2009-09-01 @ 19:12:51
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: muZen

SNYGGT!!!!

2009-09-03 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0