Idag har jag...

  • Vaknat, och gått upp, kl 8!
  • Kört massa skräp till återvinningsstationen.
  • Handlat lite vårblommor hos Landgrens Handelsträdgård. Första gången jag varit där fast vi bor så nära, men jag kommer helt klart gå dit fler gånger för där fanns massa fina plantor.
  • Handlat lite smågrejer på Järnia.
  • Planterat inköpta vårblommor.
  • Spraymålat våran brödlåda vit, bilder kommer nån dag snart.
  • Fixat om murgrönan på stolpen på framsidan.
  • Plockat fram utemöblerna till garagetaket.
  • Rensat lite i bruna huset, bla måste vi slänga båda grillarna så imorgon ska det köpas en ny.
  • Läst en bok (I en annan del av Bromma av Martina Haag) extremt lättläst så det tog inte så lång tid.
  • Städat kylskåpet.
  • Tittat på när Calle gjutit runt borrhålet på garage-uppfarten.
  • Nyss duschat och nu blandat mig en drink...

Vad säger ni, inte illa för en dag!?  ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra P

Men vad duktig du är då! ;)

2009-04-27 @ 19:43:52
URL: http://sperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0