Glad Påsk!!



I morgon åker vi norrut, till Idre närmare bestämt. Vi har faktiskt tagit ut några semesterdagar så vi blir däruppe en hel vecka. Ska bli himla skönt att komma bort lite, och träffa släkten så klart. Bra att mamma & co åker upp till Särna så kan man träffa alla inom några mils avstånd. Är så himla jobbigt det där annars. Varje ledighet/högtid så måste vi ju välja vart vi ska vara. Jag är ju van eftersom jag haft det så hela min uppväxt, men nu är det ju Calles familj att räkna in också. Tänk om alla bara kunde bo närmare varandra, så himla mycket lättare vårat liv skulle vara då. Så ni som har familjerna nära, ta vara på det, ni vet inte hur bra ni har det.

Vi hoppas naturligtvis på sol hela veckan ;-) Och att det blir liiite kallare så inte all snö försvinner. Vore ju kul att få åka lite skoter eller/och fiska lite. Nästa helg är det säsongsavslutning på Idre Fjäll med dansbandskampen, vi ska upp på fredagen när Larz Kristerz och Scotts spelar. Calle kommer väl dö stackarn, men det är ju bara en kväll så jag hoppas han överlever.

Nej nu måste jag plantera om våra små plantor innan jag ska sätta igång och packa, lär väl bli uppe halva natten som vanligt innan vi ska åka nånstans. Konstigt det här med tanke på att jag är ett sånt planeringsfreak annars... Jaja man blir väl vuxen nån gång och blir bättre på sånt här.

Avslutar med att önska er alla en riktigt trevlig påsk-helg!! Vissa av er lär jag ju träffa den närmaste veckan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0