Helgen som gick...



Spenderades här framför datorn, från fredageftermiddag till klockan nio i söndagskväll satt jag här och kämpade med min hemtenta. Fy f-n säger jag bara, inte kul alls. Men så himla skönt att den äntligen är färdig! Nu är det bara att vänta och se om man blir godkänd...

Nu får jag äntligen börja med den kursen som är intressant, "Grundläggande redovisning".  Lyssnade på dom första föreläsningarna igår och jag hade faktiskt svårt att lägga av och gå och lägga mig, det måste väl betyda att det är intressant!? Den enda nackdelen är att det är en väldigt dum tid på året att plugga. Först ska vi utomlands två veckor sen är det jul och nyår. Men det ska väl lösa sig hoppas jag. Kommer faktiskt ta med mig böckerna till Brasilien, kan ju i alla fall plugga på planet tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0