Renovering och solsken

Blir inte mycket uppdaterat här nu. Har liksom inte tid/ro att sätta mig och fixa bilder till bloggen. Kvällarna spenderas mest ute i solen eller med renoveringen inomhus. Var hos frissan idag och klippte mig, hon fråga om vi höll på renovera eftersom jag hade målarfärg i håret ;-)

Växthuset är i alla fall igång. Calle planterade ut tomaterna i förra veckan, lite kyligt på nätterna ännu men allt har överlevt utan extra värme. Väntar nog nån vecka till innan jag vågar sätta ut citrusplantorna och gurka. Calle har köpt ett nektarinträd (!) ska bli kul att se om det blir nån frukt på det senare i sommar :-)

Återkommer nån annan dag med bilder på renovering och trädgård.

Kommentarer
Postat av: muZen

Ja huvva vad man blir avtrubbad när man renoverar.
Köpte en husvagn som vi renoverar så jag har nått att bo i på fjällstationen, det är så j-kla dyrt m bensin. Nu känns det som om den SNART är klar, vi byter ut hörnen som är lite "murkna", det är en -78 så den har några år på nacken...Sen målar jag om.
PuZZen
å lycka till m renoveringen.

2008-05-29 @ 10:19:27
Postat av: Nicklaselle

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-06 @ 13:42:18
URL: http://nicklaselle.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0