Trädgården 14 juni










Dillen håller på ta över i min lilla örtagård.
Får ta och skörda och frysa in lite någon dag snart tror jag.




Här har jag satt potatis idag, bättre sent än aldrig ;-)




Krusbären är nog snart mogna ser det ut som.


Här har jag rensat bort liljekonvaljblad idag,
sen har jag plantera de nyponbuskarna som blev över.


En nyponbuske


Fyra nyponbuskar


En nyponbuske längst till höger.
Rabarbern växer inte så mycket just nu, skulle tro att det är alldeles för varmt för den.


Kaprifolen är full i knoppar








Nyponhäcken på framsidan börjar bli lite grön i alla fall


Barbros nya klematis blommor med flera fina lila blommor.


Här hoppas jag att vi får upp spaljerna imorgon eller senast under veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Jag tror jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Det är jätteroligt att följa alla odlingar du håller på med. Du måste va duktig! Själv har jag svårt att få till det lilla jag har. Ha det så bra! Kram Maja!

2008-06-14 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0