Mer utbildning

Hej å hå... Nu har jag sökt ytterligare en nätbaserad utbildning till hösten. Sen tidigare har jag sökt :
"Digital bildbehandling
7,5hp, Ingen undervisning, Kvartsfart (25%) Fristående kurs Internetbaserad distansunderv Högskolan i Jönköping, Ortsoberoende"

Idag har jag sökt:
Företagsekonomi I
15hp, Blandade tider, Halvfart (50%) Fristående kurs Internetbaserad distansunderv Högskolan Väst, Ortsoberoende

Anledning är att jag under förra veckan fick jobba med lite mer redovisningsuppgifter på jobbet och jag har insett att det är det jag vill hålla på med. Jag tycker att det är roligare att knappa in siffror och hålla ordning på sånt än att hålla på med ordrar och kundkontakt. Jag har ju turen att vara på en liten arbetsplats där jag får prova på lite olika saker och med en chef som litar på att jag klarar av det. Verkligen jättekul att få ett sånt förtroende.
Nu gäller det bara att jag orkar med detta i höst. Men det borde inte bli några problem eftersom det är mycket lugnare på jobbet på hösten och då håller vi antagligen inte på med någon renovering här hemma som vi gjort hela våren.  Vi får väl se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det lät som roliga kurser! Vet du föresten vad vi åt till middag idag? Pasta med örtgrönsaker :) Tack för inspiration och receptet! Kram Sandra

2008-06-30 @ 21:11:28
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0