Idre Yran 2008 - Torsdag

Jag fick faktiskt med mig Calle upp till Idre Yran i år, första gången han varit ledig fyra dar i streck på sommaren! Vi kom iväg alldeles försent på torsdagen så vi var inte framme förens typ åtta på kvällen. Skönt för mig att slippa köra, hade jätte ont i nacken/huvudet hela torsdagen så jag var lite orolig för hur helgen skulle bli. Men när jag vaknade på fredagen så var värken borta och den höll sig borta hela helgen, helt underbart!

När vi kommit fram till Idre så var vi rätt hungriga för vi hade bara fikat efter vägen. Så vi gick ner till grillen och beställde varsin hamburgertallrik. Egentligen så vill jag inte äta där eftersom dom är det enda företaget i byn som inte sponsrar Yran, men det tänkte inte jag på då dessutom så fanns det inte så mycket annat att välja på just då. Vi slängde i oss hamburgarna så fort det gick innan vi blev uppätna av all mygg och knott. Det var hemskt mycket mygg och knott hela helgen, jag har nog vant mig av med dom där krypen sen jag flyttade därifrån.

Eftersom Yran firade 10-års jubileum i år så hade dom fyrverkerier. Kul men alldeles för kort, höll på i knappt 5 minuter.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0