Idre Yran 2008 - Lördag

Dragracing på Idre Flygfält. Nästa år hoppas jag på mer bilar och mer fart för det här var segt.




I den lila bilen sitter farfars granne Thomas Kristiansson




En Can-Am Spyder visades upp av SkiDoo & Lynxhallen
 


Tidigare världsrekordhållaren i 2hjulsåkning Sven-Enar Halvars hade uppvisning
plus att den som ville fick åka med.




Farfar körde Rogers bil på cruisingen.


Ni i Väsby - känner ni igen han i gul tröja längst till vänster??
Det är kusin Per, jag upptäckte det idag när kollade igenom bilderna.
Jag träffade ju inte honom förrens på söndagen så lite lustigt är det att jag har lyckats få med honom på bild!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul det verkar vara :)



Du har gjort det riktigt fint här inne. Hoppas allt är bra.



Kram

2008-07-20 @ 18:33:03
URL: http://englalik.com
Postat av: Lotta

Hej på dig!!!



Härligt att höra att du också njuter av semestern;)inte fel att spara lite heller du, härligt med utlandet!!!



ser att ni varit iväg på kuligehter, herregu hur dom gör med bilarna;)))



Njuter av dina härliga växter, tomten var grotesk verkligen!!!



Ha en underbar sommar kraaaaam

2008-07-21 @ 08:12:45
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0