25 år...

Okej det är nästan två veckor sen jag fyllde år, men jag har legat magsjuk och inte orkat göra några uppdateringar. Födelsedagen blev en härlig dag. Mamma & co va' här så jag hade sällskap hela dagen, tur det annars hade jag väl suttit framför datorn hela dagen ;-) Solen sken så vi tog en promenad genom Grebbestad och hem till Calles mormor & morfar för att titta på alla fina blommor hon fått på sin födelsedag två dagar tidigare. Efter vi hade varit hos dom gick vi upp på berget för att kika på utsikten, Janne hade nämligen inte varit uppe på den utkiksplatsen tidigare.

image1005


När vi kom hem var det dags att duka och börja förbereda för kvällens middag. Dagen till ära så använde vi naturligtvis finporslinet och finglasen ;-)

image1006


Vi var 12 personer så det är tur att vi bor så stort nu. Vi bjöd på Älgwallenbergare med potatismos rödvinssås och västerbottencreme. Maten var så god att vi nästan inte orkade äta tårta efteråt, men bara nästan...

image1007


Och så till presenterna då...

image1008
Fina blommor och ljuslyktor

image1009
Pengar till en resa (jag kanske har tjatat lite att jag vill ut och resa...)

image1010
Tallriksvärmare

image1011
Stor gjutjärnsgryta

image1012
Nintendo 8-bitars + första Mario spelet !!!!

Det är nog inte alla tjejer som får sånt här i 25-års present...   ;-)

image1013
Slipmaskin (oxå något jag tjatat om)

image1014
Dremmelmaskin, nu ska jag göra smycken av alla snäckor jag plockat.



*****************Uppdaterat**************************

Det kom ett brev på posten idag som bla innehöll denna bilden på mig & Calle. Eftersom det är så sällsynt med bilder på oss två tillsammans så tänkte jag faktiskt att ni skulle få se den här...

image1015

Kommentarer
Postat av: Linus

Linus tackar för grattiset så mycket ;) JÄTTEGRATTIS I EFTERSKOTT TILL DIG FRÅN OSS!!

Fina blommor och presenter!!

KRAM

2007-10-30 @ 14:03:49
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/
Postat av: muZen

Jätte Grattis i efterskott!! Åh vilka bra presenter du fått. Man blir så inspirerad av ditt pyssel så nu ska jag börja ta hem lite mera grejjer oxå.
Ha det bäst KRAAAM
PS! Det kommer lite snö idag, såpass att det blir som puder på backen..brrbrr!

2007-10-31 @ 11:04:08
Postat av: Sandra P

Vilken fin bild på dig o Calle :)
Saknar dig .
KRAM

2007-11-04 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0