Städat å klart...

Sådär nu har jag äntligen städat bland mina länkar. Låg endel gamla sidor som inte finns längre med där. Inte för att jag vet hur ofta nån klickar sig vidare genom mina länkar. Skönt oxå att ha alla favoriter samlade nu när sommaren är här och det blir lite resande.

Sticker till Väsby på torsdag för att fira midsommar med familjen. Calle jobbar på ett bröllop på midsommarafton så jag kan lika gärna vara där istället för att sitta här hemma och sura för att han jobbar. X2000 går raka vägen härifrån till Stockholm på sommaren så enklare än så kan det väl inte bli. Skönt att slippa köra själv. Känner mig inte helt säker sen jag for av vägen i vintras. Blir i Väsby tills på tisdag, ifall nån undrar ;-) Kul att vara där några dar så man hinner med nått. De senaste resorna, trädgårdmässan och konfirmationen, har ju varit korta intensiva helger. Svårt att ta sig nånstans utan egen bil men det löser sig väl alltid.

Här hemma rullar väl allt på som vanligt annars. Calle jobbar 6 dar i veckan så han ser jag knappt. Just nu är han i väg och bottenmålar båten för den ska sjösättas imorgon, väldigt skönt att få bort den från parkeringen!
I trädgården och växthuset växer det så det knakar, lägger nog upp bilder i morgon.
Jag jobbar typ heltid, (börjar en timme senare än dom andra men jag jobbar varje dag). Det kändes bra i början men nu har nacken börjat krångla igen, får väl se hur det utvecklar sig. Tyvärr så ser det ut som jag bara får vara kvar augusti ut. Funderar på att söka en utbildning här på Folkhögskolan men jag har inte bestämmt mig helt ännu. Ska ringa och ta reda på lite mer innan jag bestämmer mig. Berättar mer när jag bestämmt mig hur jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!
Kikar in och passar på att önska
~trevlig midsommar~
Kramar från Lotta, Kim samt gul & svart

2007-06-19 @ 22:06:13
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/
Postat av: Frida

Härligt att få sidan städad, skulle själv behöva göra en genomgång av mina länkar som jag har bland favoriter. Men, den digitala städningen får ske sen. Måste ta skrivbordet först :)

2007-06-20 @ 09:20:49
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Kimanne

very intersting site ..congratulation..

2008-08-22 @ 14:35:17
URL: http://kimanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0