Den andra kissen...

Det bor ju faktiskt en till kisse i detta huset även om han inte syns så mycket. Han heter Pricken och är Anna-Karin's katt & bror till våran Svartis. Tråkigt nog så är han väldigt rädd av sig så vi ser honom inte så ofta. Oftast bara på morgonen när de får mat. Men här har jag faktiskt lyckats få in honom, första gången jag har honom i knät så det går ju framåt. Han har är ute så mycket så han har fått en tjock päls, säkert alldeles för varmt inne tycker han. Får väl se om han vågar sig in några fler gånger....

Den andra kissen...


Nu ska jag snart iväg och jobba mitt andra pass på nya jobbet. Första natten gick faktiskt oväntat bra. Får väl hoppas att det fortsätter så. Det enda som hände var att en badrumsdörr gick i baklås men det lyckades gästerna ordna själva som tur var. Sen är jag ju inte så van att stå i baren men dom flesta var så snälla så det gick också bra. Så ni får hålla tummarna att det går lika bra i natt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad skönt att det hittills går bra på nya jobbet och självklart håller jag tummarna för att det fortsätter så.

Fin kise :)

KRAM!

2007-02-07 @ 12:07:16
URL: http://webangel.se
Postat av: muZen

Ja lycka till på jobbet. Det kommer att gå som smort ska du se.
KraaamiZ

2007-02-08 @ 08:22:19
Postat av: Torkelnatalie

Very impressed!

2010-06-30 @ 10:08:03
URL: http://torkelnatalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0