Kommentera mera...

Nu vill jag stilla min nyfikenhet lite....
Jag kan se på statistiken att jag har ett ganska jämt antal besökare varje dag. Så nu är jag lite nyfiken på vilka ni är, hur hittade ni hit och har ni varit här förut???? Inte så svåra frågor så jag hoppas på många svar ;-) Det är ju så enkelt att bara klicka på kommentera, eller om man vill vara lite hemlig så kan man klicka sig in i Gästboken (länk finns till höger) och lämna ett hemligt inlägg. Så stilla min nyfikenhet nu är ni snälla....

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej !

Faster är inne och kollar bloggen nästan varje dag!!!
Ska bli roligt att träffas i jul !

2007-12-05 @ 21:50:17
Postat av: Jerka

hej jag ramlade in här,från"vera med fleras" blogg. Jag bara surfar runt lite ;)
Men du har en fin och rolig blogg! Keep up the good work;)
/Sofia

2007-12-06 @ 17:10:33
URL: http://pumpkin1.blogg.se
Postat av: Jonas Gardsiö

Tittar in lite då och då. Enkelt via länk från min blogg.

Kommer inte ihåg hur jag hittade hit från början. Kanske via en kommentar eller något från dig hos mig.

2007-12-06 @ 19:19:51
URL: http://www.gardsio.se/minblogg.htm
Postat av: Ninna

Brukar titta in här från pappa Jonas blogg...

2007-12-06 @ 21:25:19
Postat av: Maja

Hej på dig! Jag tittar in lite nu och då. Roligt att se allt du har för dig.
Ha det så bra! Kram!

2007-12-09 @ 13:02:21
URL: http://majal.blogg.se
Postat av: Sandra P

Lill kusin här, har koll hela tiden :)
Saknar dig!

2007-12-09 @ 18:21:50
Postat av: muZen

ALLTID in på din blogg å blir inspirerad!!
SeeU när santa klasse kommer...

2007-12-11 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0