Va' dig närmare...

Känslan var stark, jag tappade mark
redan första dagen du kom in i mitt liv
Du värmde min själ, Du ville mig väl
Men närheten den skrämde mig åt okänt håll

Då gick jag min väg mot ett osäkert liv
men nu föds jag på nytt, all min rädsla har flytt

Ja, jag vet nu idag, det vi har är nånting bra
Det jag känner för dig du é en spegelbild av mig
Jag vill se på dig, röra dig, känna din värme
ja, allt jag vill är att få vá dig närmre

Jag såg dig på håll, jag tappa' kontroll
Jag ville inte se vad du betyder för mig
Fast än jag förstår hur dagarna går
Är det svårt för mig att nå till ett okänt mål

Jag var på väg mot ett osäkert liv
Nu föds jag på nytt, alla min rädsla har flytt

Ja, jag vet nu idag, det vi har är nånting bra
Det jag känner för dig du é en spegelbild av mig
Jag vill se på dig, röra dig, känna din värme
ja, allt jag vill är att få vá dig närmre

Att tillbringa mitt liv med dig
är det bästa som kan hända mig

Ja, jag vet nu idag, det vi har är nånting bra
Det jag känner för dig du é en spegelbild av mig
Jag vill se på dig, röra dig, känna din värme
ja, allt jag vill är att få vá dig närmre

Ja, jag vet nu idag, det vi har är nånting bra
Det jag känner för dig du é en spegelbild av mig
Jag vill se på dig, röra dig, känna din värme
ja, allt jag vill är att få vá dig närmre
Va dig närmre
Va dig närmre

Framförd av Ida Hedberg i Fame Factory

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hopp, tänkte bara tipsa dig att vi har avslöjat vem som gjort mönstret till More of Scandinavias nya kollektion. Det är en bloggare...

2007-08-13 @ 13:02:20
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Casdamerica

Uno straise Qatro single sais, thanx

2010-10-05 @ 09:07:27
URL: http://www.casdamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0