Lägesrapport!!

Det blir ingen utbildning för mig till hösten. Jag kan inte riktigt motivera mig att ta lån för en utbildning som jag egentligen bara vill gå för att det är kul. Jag har inga ämnen som jag behöver läsa upp betygen på just nu. Så det får vänta, men det var kul att jag kom in i alla fall....

Ska se till att få ett jobb istället. Inte så enkelt det vet jag av erfarenhet, men nån gång ska det väl lossna för mig också!?

 

Nästan hela augusti har vi besök av familj och vänner så därför kommer uppdateringarna här att bli lite sporadiska. En och annan bild från mobilen blir det säkert. Ett kul och enkelt sätt att blogga som ni säkert redan har sett ;-)

 

Hoppas ni har det bra och njuter av solen som äntligen visar sig igen :-)


Kommentarer
Postat av: Robota

Very resourceful, thank you dave

2009-10-19 @ 10:11:52
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0