Facebook...

Jaha då va jag oxå registrerad på Facebook. Får väl se om det är så kul som alla säger att det är...

Sitter hemma och jobbar idag för vi väntar en leverans med varor mellan 10 och 13. Inget spännande alls, Calle har beställt en vägbom till torpet. Men någon måste vara hemma och det är ju lite lättare för mig att jobba hemifrån än för Calle.

Äntligen har Digital TV'n här i data-rummet börjat fungera. Beställde det den 18 maj och efter mycket krångel hit och dit så fungerar det idag. Det hjälpte tydligen att ringa och tjata tre dagar i rad. Det är genom Telia's bredband, fick ett erbjudande som tyckte lät bra. Dessutom så får jag äntligen 5:an - som jag har saknat den kanalen. Alla bra serier går ju där. Så nu vet ni vart jag kommer befinna mig på regniga kvällar i höst!!

Nej nu måste jag jobba vidare...

Kommentarer
Postat av: Kix

Ja facebook är faktiskt ganska bra. Registrerade mig för ett par veckor sen och jag gillar det allt mer.

2007-08-16 @ 22:47:57
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Zandra

Visst är Facebook grymt kul! Fattar inte hur jag ska hinna jobba nu.
Har lagt upp en liten utmaning/efterlysning på min blogg. Vore kul om du vill vara med och svara!

2007-08-22 @ 11:02:12
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0