Here we go....

Nu är naglarna kapade...

76491-351     76491-352

....och dom första kartongerna lånade...

76491-353

Så i helgen kör vi igång. Nu ska det röjas, städas och packas i huset. I morgon, och kanske en stund ikväll, ska vi hjälpa C's mamma. Det är mycket som ska gås igenom, men antagligen så är det mycket som kommer kunna slängas. Man samlar ju på sig massa onödigt skräp när man har ett stort hus att förvara allt i.

Annars händer det väl inte så mycket. Jag har åkt på en rejäl förkylning så den här veckan har jag mest vilat hela dagarna. Tror även att det kan vara den nya medicinen som jag fått för nacken som gör mig trött. Men jag ska fortsätta några veckor till så får jag se sen.

Ovädret har jag faktiskt inte märkt så mycket av. Vaknade en gång i natt av nått som måste ha varit en rejäl åsksmäll. Det bara ekade mellan husen här lät det som, men lite svårt att vara säker när jag va yrvaken. Och visst har det blåst ganska mycket, men inget märkvärdigt. Och nu skiner solen!! Kanske tom ska ge mig ut en sväng med kameran... Får se om jag kvicknar till om en stund...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att förkylningen ger med sig och att ni får en underbar helg även om det blir en helg fylld av packning.

KRAM!

2006-10-27 @ 16:39:44
URL: http://webangel.se
Postat av: Lotta

Hej hopp!

Oh snart ska jag också packa;) tur jag får vänja mig hur det är genom att följa er nu då!!!

Trevlig helg !
kramiz

2006-10-27 @ 22:01:24
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/
Postat av: Runarmonica

Thanks for the info!

2008-08-26 @ 09:17:24
URL: http://runarmonica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0